torsdag 14 juli 2011

110714 - arlanda bitches

Goodmorgon!

Sitter just nu på Arlanda med Tusse, Syrran och Jennie :) vi väntar tills klockan blir 06.00 så att vi kan få äta feta toaster på mcdonalds!  dom fördriver tiden med att spela skip-bo och jag sitter här och bloggar. Lite typiskt. I vilket fall så är jag på mindre bra humör just nu. Det är dock bara för att jag inte sovit något, det var kallt på bussen och för att jag är så jävla hungrig. Jag är som en liten bebis haha!

Vi kommer fram 12.30 (turkisk tid "+1timma") och då har inte syrran och Jennie lyft ifrån Sverige än ;) mohaha. Ska fråga chefen om jag kan få låna hans bil till att hämta dom i Antalya.

Min andra halva

Snygga jävlar

Och ett stort tack till alla er som läser min blogg.
You give me money honey ;) hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi