onsdag 20 juli 2011

110720 - stekt

Tjabba tjena hallå!

Kom precis upp ifrån poolen. Har legat och stekt i solen med syrran och Jennie ;) Blev dock bara lite brun, medans syrran blev neger hahah så typiskt. I vilket fall så väntar jag på att Tusses sallad ska bli klar. Feting hungrig är vad jag är. Dock har jag fortfarande lite ont i magen så jag vet inte om jag vågar äta. Vi ser väl :)

Sen ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Sen sticker vi till syrrans och Jennies hotell där vi ska förfesta. Sen blir det nog en klubbrunda. Vi har bara festat på Casablanca och Hollywood med tjejerna så ikväll ska vi testa alla (försöka hinna med alla) klubbar så att vi kan se vilken som är bäst hehe.

Ha en bra kväll gott folk :)

Jag och Tolga

skrämde ihjäl syrran med denna clownmask.

systeryster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi