onsdag 7 september 2011

110907 - Drar till centrum

Hallå pullor!

Vaknade för ett litet tag sedan. Har käkat frulle och klätt på mig. Ska snart dra in till stan och ta en fika med Emma och besöka systembolaget hade jag tänkt. Efter det blir det hem igen, äta, duscha och sedan kanske utgång. Jag veeet att jag sa till mig själv att ta det väldigt lugnt då jag kom hem till Sverige men jag vill ju ut och träffa alla igen :) ta det lugnt kan jag göra nästa vecka..eller i graven haha.

Men måste verkligen skynda mig nu. Har missat TVÅ bussar redan, och jag vägrar missa denna också. Hör av mig senare sötnosar :)


Älskar att man inte behöver sminka sig då man har mörka ögon.
Man ser sminkad ut ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi