torsdag 8 september 2011

110908 - sol, fest och oroliga föräldrar.

Jag dööör! Kollar just nu på Sol, Fest och orliga föräldrar eller vad det nu heter. På kanal 5. Så jävla roligt! Det handlar om ett gäng tjejer+killar som är nere i Aya Napa, men det dom inte vet är att deras föräldrar få se allting.

Dock har dom inte gjort något speciellt pinsamt än. Bara varit allmänt för fulla (men vem är inte det utomlands?) och jag slår vad om att 80% av ungdomarna som far utomlands håller på sådär. Om mina föräldrar hade fått sett hur jag betedde mig första gången jag var utomlands (jag var 18 då) så hade dom dött hahahha. Det är ingen idé att bli orolig nu mamma ;) jag lever. Jag skäms lite då jag tänker på det. Tur att man växt upp iallafall. Dock har man inte lika roligt men vafan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi