fredag 9 september 2011

110909 -

Godmorgon mina ladies and ladies friends!

Vaknade dock för en timme sedan och jag ligger fortfarande i sängen. Det är så kallt så jag nästan vägrar att kliva upp! Tur nog så ligger min onepiece nära ;) Måste få i mig lite frukost och sedan ska jag fara till mitt gamla jobb och fråga om dom behöver mig där. Annars blir det  till att skriva CV'n och börja leta jobb igen. Känns inte så lockande men vafan.. Om jag vill ha en lägenhet måste man ju ha inkomst också ;) det är ju en fördel liksom.

Äntligen tittar solen fram iallafall. Jag har nog inte sett solen sedan jag kom till Sverige. Det har bara regnat, regnat och regnat.. Jag som bönade och bad om regn i Turkiet hahah. Nu ber jag om sol. Men sånt är livet.

Jag som sa till mig själv att jag ALDRIG skulle tillbaka till Alanya. Gissa vad jag ska göra nästan år? hahah. Vi är knäpp.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi