onsdag 14 september 2011

110914 - Döden åt säsongsavslut.

Är på pyttelite bättre humör iallafall haha. One tree hill gjorde susen. Det är nog den bästa serien EVER! Har precis sett klart första säsongen och ska börja på andra nu igen. Längtar verkligen tills 9 säsongen kommer. Dock är det ju bara 13avsnitt eller hur det nu var :( snyft. Hatar säsongsavslut.

Nu har jag iallafall bestämt dag till kräftskivan. Det blir nu på lördagen :) längtar. Älskar kräftor! Efter det blir det utgång och fira min födelsedag hehe. Vill dock inte bli äldre. Tiden går alldeles för snabbt! Jag blir 21 år och jag känner mig fortfarande som 18. Åh.

Min 18årsfödelsedag:



hehehe fett kul att fylla år och tvinga folk till saker.
"men komigeen.. jag fyller ju ååår *blinkar med ögonen*"




Synd att min dator med alla bilder pajade.
Har bara dessa bilder :(


1 kommentar:

  1. Haha, kommer ihåg den där festen. Och faaan, vad man såg ut. :| I'm happy those days are over, hahaha!

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi