tisdag 20 september 2011

110920 - Godmorgon!

Meeeen Godmorgon!

Vad händer yao? Jag vaknade nyss som ni kanske förstår hehe. Har ju aldrig varit en morgonmänniska som sagt. Ska snart ta mig i kragen och dra till köket för en god frukost, sen måste jag göra mig iordning för att sedan dra till stan och shoppa lite. Sen drar jag till Födelsedagsbarnet Sofie :D Hon blir 22år idag. Gamm tant ;)

Måste verkligen shoppa. Har inte shoppat riktigt på 5 månader ungefär. Suger. Har ju bara sommarkläder i min garderob just nu.

Nej nu kurrar magen :)

orkar-inte

söt tjej som somnat i sminket.... hahahah jävla mus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi