onsdag 28 september 2011

110928 - Tjejkvällen

Meeen good morning bitches!

Whats up yo? Jag vaknade nyss som vanligt. Eller egentligen vaknade jag runt nio, käkade frukost och sen gick jag tillbaka till min otrooligt sköna och varma säng. Kunde inte motså lite mer sömn då ;)

Ikväll är det tjejkväll här i Örnsköldsvik. Det innebär att "baaara" tjejer går runt i stan och umgås. Olika erbjudanden i stan och uppträdanden typ. Jag la undan en jacka på Gina Tricot igår som jag kanske ska köpa idag :) Är lite osäker men vi ser väl.

Iallafall så ska jag dit med Tusse, men jag vet inte vilken tid jag kan åka in för att jag har lovat min syster och Mette att jag ska hjälpa dom med deras outfit ikväll. Det är insparken för dom ikväll, och temat är "yttre rymden". Så jag ska sminka dom och fixa deras hår :)

tataaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi