fredag 23 september 2011

LoL

Hahah kollade precis i min kontakbok (ja, jag har tråkigt på en FREDAG). Och jag insåg nu hur himla många okända nummer jag har. Och jag har döpt vissa till konstiga namn hahah.

-Babbi
-Ergan Bellus
-BussTurken
-Bögen
-Toivo (dansk magen)
-Genclololo
-Isac Johabsob (beach party)
-Mesuts Homie
-Ljugaren
-Amir (min läkare)
-Tunca (gratis nails imorn)
-Norskan
-Oguzhan
-Random Patrick
-Puddingen
-Loreal Random
-Random
-Random1
-Random2
-Ronaldozz
-Sjukhus Idioten
-Snusk Mehmet
-Gökhan (snygg)
-SoftarN
-Dumjävel fittan som tog min väska
-Svara INTE(!!!)
-The-cute-guy-from-hollywood
-TurkTaxin (gratis)
-Tysk danne

Dom med fet text vet jag vilka det är. Men de andra? hahah ingen aning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi