fredag 7 oktober 2011

111007 - Framme i Arlanda

Men hallå där! Har äntligen kommit fram till Arlanda efter mycket om och men. Jag visste inte ens vilken terminal jag skulle hoppa av på, så jag chansade på tredje stoppet, och det var rätt! woop woop. Om tjugo minuter ska jag ta och checka in mitt bagage iallafall. Känns skönt att slippa gå runt och dra den iallafall.

Käkade precis en Cheeseburgare, finns det något godare? Fast det var nåt i den som jag reagerade på :s är allergisk mot nåt som var i eller nåt, för min överläpp är fet just nu och kliar haha.

Jaja, ska försöka göra något nyttigt här på internet. Jag hittade inte gratis internet (som jag alltid gjort) så jag köpte en halvtimma.

Puss!

Fan att jag glömde mitt löshår!!! "#&#/%:@ less jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi