lördag 8 oktober 2011

111008 - Äntligen här

Hej!

Är nu framme i Istanbul. Jag kom fram igår runt 11 tiden (turkisk tid) där O hämtade upp mig. Direkt då jag kom till lägenheten började jag sminka mig och välja ut kläder för vi skulle till nån klubb. Alltså... NI SKULLE HA SETT! när jag gick in var det inte så mycket folk alls och då tänkte jag "hmm.. festligt..eller?" sen runt hörnet var det hur mycket folk som helst! Det var helt omöjligt att gå. Men fysjutton vad roligt det var :D Dj:en var så sjukt duktig!

Idag så ska jag till frisören. O tycker inte jag ser nå bra ut i kort hår ;) hahaha driver. Men iallafall så ska jag sätta in löshår :) Hoppas dom har klipps för jag vägrar limma fast löshåret.

Förresten, jag bor på 41våningen! Ni ska se utsikten.. damn!!

1 kommentar:

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi