torsdag 20 oktober 2011

111020 - Ozan vs Anelia

Hej allhiopa!

Ozan blir less på att jag alltid bloggar. Ja, alltid enligt honom haha. Så han skaffade sig en blogg nu. Så vi ligger just nu och bloggar "mot" varandra. Vi ska även tävla. Han tror att han kan få fler läsare än mig. Vi ser väl om han lyckas ;) Han tycker även att jag låter som en skrivmaskin så han försöker skriva snabbt också, vilket inte resluterar i något bra.

Imorgon åker jag hem :( jag vill, men ändå inte. Kommer sakna han så mycket! Men jag saknar min familj också. Jag kommer ju ändå åka tillbaka hit efter ett tag :) Har lite saker att göra i Sverige.

Hahah det börjar bra. "What should i write in this shit?".

Nu ska jag försöka sova :) Måste kliva upp runt 9 tiden imorgon. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi