fredag 21 oktober 2011

111021 - tomt.

Lyssnar just nu på David guetta - without you ft. Usher. Det är typ så jag känner nu. Det kändes jätte konstigt att vakna upp helt själv. Jag som har vaknat upp av en puss på axeln i två veckors tid. Men men sånt är livet :) får håll ut. Fick reda på igår att videon är ute på måndag ;) förvånar mig dock inte om det blir senare. Så typiskt då jag är med i bilden. Håll tummarna :)

Väntar på att familjen ska bli klar, för att vi ska snart till min morbror på middag :) hans flickvän ska bjuda på ukrainsk mat. Hon är därifrån. Spännande ;)

Puss!


1 kommentar:

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi