söndag 23 oktober 2011

111023 - Back to school?

Men hallå mina shululu vänner!

Igår så hyrde jag och Sofie film som sagt. Let me in och ... vad fan hette den? Kom inte ihåg. Det handlade om en tjej som pratade med en 16årig kille (trodde hon) vid namn Charlie. Sen då dom träffades var han en gubbe. Ska kanske inte berätta så mycket mer men jag blev så jävla förbannad och äcklad då jag såg filmen! Början av filmen var bra, mitten var långtråkigt och slutet sög. Sen efter det såg vi en skräckfilm! Usch.

Idag fyller min mormor år iallafall :) Hon bjöd på mat och efterätten blev Daimtårta och glass. Riktigt gött för min mage hehe.

Imorgon så ska jag dra till Miroi (en skola  typ) för att skriva in mig. Jag ska läsa turkiska, engelska och matte :) Back to school.. det trodde jag aldrig.

1 kommentar:

  1. Det är väl på studieplus du måste skriva in dig?

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi