onsdag 26 oktober 2011

111026 - Mysiga shaytard.

Godmorgon!

Vaknade halv 10 för att jag för en gångs skull skulle kliva upp tidigt (väldigt tidigt för mig). Men just då jag stängt av larmet så hoppade Shaytar upp i sängen och var mysigast ever. Då är det helt omöjligt att stiga upp, så jag tänkte att jag kan ju bara gosa en liiiiten stund. Men då somnade jag såklart :@ fett irriterande. Funderar på att dra in runt halv 2 istället. Ska fixa ett nytt körkort (turkbögen snodde ju mitt) och köpa lite grejer till min halloween-outfit.

Inatt då jag inte kunde sova så färgade jag mina ögonbryn och fransar. Ser jag någon skillnad? ne. Så typiskt. Sen då jag stod framför spegeln och koncentrerade mig på att inte få färgen i ögonen så började jag skaka som en jude och höll på att spy. Tänkte att "neeejjj jag får ej ha gått och blivit magsjuk" men då kom jag på att jag bara hade ätit några räkor inom 24h . Så det var inte så konstigt. Jag måste bli bättre på att äta, det vet jag.

Skrev ett rätt så långt inlägg om en sak jag blir irriterad på, men jag kan inte formulera det på ett bra sätt. Så ni skulle bara hata mig om jag ej raderade det haha.

Jaja ska dricka ett glas oboy nu sen göra ordning mig för staden :)

1 kommentar:

  1. Foreverlifestyle.blogg.se26 oktober 2011 kl. 12:54

    Hej Angelica :) Får man fråga om du tjänade något på att vara med i musikvideon? :D kram kram

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi