måndag 31 oktober 2011

111031 - Mitt hjärta är inte gjord för detta..

Hej!

Jag håller på att kräkas.. Jag har inte tränat på över ett halvår och det första jag gör då jag går in i gymmet är att cykla 1mil. Tror ni jag dog eller? Ja lite. Det var typ för en timme sedan och jag håller fortfarande på att dö en seg död.

I vilket fall så har jag varit i stan idag. Gick in till studio plus för att höra vart man kan läsa Turkiska här i stan. Finns såklart inget sånt. Så jag ska ringa till uppsala imorgon och höra med dom. Hoppas det går vägen. Annars får O försöka lära mig men det är roligare om jag lär mig på egen hand hehe.

Köpte även en ny och skit snygg börs + en plånka åt min iphone haha! Nu gör det inget om jag skullet tappa ner den på golvet (som jag gör ganska ofta) och mina sprickor längst upp syns inte. Lika bra. O lagade ju den sist jag var i Istanbul och jag har redan gjort sönder den hahaha. Så jävla fail.

Jaja, nu ska jag kolla på Eva och Adam (nostalgi på hög nivå) och vila mitt hjärta. Jag är inte gjord för detta just nu.

PS! Jag försöker fortfarande att fixa tillbaka min domän. Google vill inte samarbeta med mig :( Om det inte fixar sig innan nästa vecka så köper jag en ny. Och då blir det Anelias.se. Blir det bra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi