tisdag 1 november 2011

111101 - träningsvärk

Hejsan hallå!

Vaknade rätt tidigt idag (halv 10) men hade sån jävla träningsvärk så jag drog mig till 12 hehe. Har precis klivit ut ur en förjäkla härlig dusch och ska snart sminka mig. Inte för att jag har nånting att göra idag förutom att städa undan lite på mitt rum. Ska även till stan en snabbis för att köpa en biljett till någon fest åt syrran, sen dra till partykompaniet för att hitta nån nice halloweendräkt till henne.

Vet ni vad som är irriterande? Att ingen vet om min blogg typ haha. Hade 2000 läsare mot slutet och nu har jag 80 :) Känns förjävla bra egentligen då jag tänker efter. Tänker inte lika mycket på vad jag skriver ;) Men snart så blir allt som vanligt igen får man hoppas. Ska ringa binero snart och fråga om jag kan få köpa min reserverade domän (anelias.se) eller ska jag kanske invänta svar ifrån sega google? vi ser väl.

Tänkte lägga mig ner men träningsvärken sa stopp hahah. Har ont i bröstmusklerna och innerlåren. Inte för att jag klagar, då vet jag ju att jag tränat hårt ;) Ska försöka hålla träningen nu. Matvanorna har jag dock inte ändrat. Hade käkat en räksallad innan träningen och tänkte "fan.. nu jäklar ska jag köra stenhårt" Och då jag kom hem käkade jag tre ägg. Tror ni jag blev mätt? ne. Så jag käkade upp ett paket riskakor och en risifrutti. Mätt? ne. Men jag höll mig.

Jaja slutpratat. Ska sminka mig :)

fastna inte på bild idag så ni får en peace bild.
HAHAHH vad vill min feta hals som kom
med i bilden ändå??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi