torsdag 3 november 2011

111103 - En ung Angelica

Sticker till mormor och morfar nu. Dom har skaffat sig en laptop så jag ska lära mormor lite grejer ;) Medans kan ni få se lite bilder som är väääldigt gamla. Minns att någon tjatade om att få se gamla bilder, men tog aldrig tag i det. Men här har ni några iallafall :)

3:an

5:an

Jag och Maria

Justja! Jag har ju varit målvakt en gång i livet haha.

Ni får se mer senare.

Btw. Jag skämdes för mina stora ögon då jag var liten.
I 6an började jag använda svart kajal för att få dom mindre.
Och nu tycker jag att dom är finast på hela mig. Ganska fult :D

1 kommentar:

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi