fredag 4 november 2011

111104 - Godmorgon!

Men godmorgon!

Sofie väckte mig för en timme sedan. Hon skulle bara fixa sig lite snabbt sen skulle hon komma förbi. Så det är kanske dags för mig att kliva upp, slå på kaffet och klä på sig. Det låter väl som en bra idé.

Idag då? Ingen aning. Jag har mer eller mindre blivit nykterist (sedan förra helgen haha) så jag ska nog inte festa ikväll. Hahah okej, kanske inte. Men det blir nog lugnt ikväll skulle jag tro. Om vi nu ska ut så blir det bara två-tre glas vin. Har ju nästan tappat mitt närminne helt. Och det är aldrig roligt. Det är inte så att jag tappar kontrollen med alkohol i kroppen, utan mina hjärnceller finns det inte mycket kvar av bara ;) Kanske för att jag söp mer eller mindre varje dag i Alanya? maybe.


morrn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi