fredag 18 november 2011

111118 - Breaking dawn

Hejsan svejsan!

Skoja. Antar att alla ni ligger och sover för tillfället, eller försöker iallafall. Jag och syrran ska ta och se Over the hedge nu. Har inte sett den än haha. Sen imorgon är Dagen med stort D. Showen. Är inte nervös än men det kommer väl. Hoppas att jag får se många ansikten som jag känner igen :) Efter showen blir det fest med nära och kära. Can't wait!

Jo just ja! Jag var ju på Twilight breaking dawn premiären. Jag dog lite. Eller jag dog mycket. Dom andra filmerna har varit bra..bättre. Men denna var BÄST hittills. Jag skrattade och grät mig igenom filmen. Så fin. Så underbar. Ni som inte har sett den MÅSTE se den. Jag ska se den igen. Och kanske en gång till. Så bra var den.

Men nu ska vi se på filmen och försöka sova :) Puss!

Egentligen en morgon bild men vafan..
Who cares right.

1 kommentar:

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi