onsdag 23 november 2011

111123 - Info om Fredagen

Men hallå alla glada och pigga människor! vad händer?

Har precis laddat ner Förhäxad (charmed) säsong 1. Så det ska jag nörda inatt eftersom jag ändå inte kan sova på natten. Har ni sett den serien? inte? då ska ni börja kolla tycker jag. Jag var sååå nörd i den serien då jag var liten. Jag ville ha alla krafter och ibland försökte jag faktiskt få dom genom att säga "the power of 3 spell" hahaha jag dör. Jaja det var värt att testa iallafall ;)

Idag har jag iallafall ätit sushi med Tusselito och tog en liten catch up. Sen efter det drog jag till Mormor & Morfar och blev bjuden på den gudomliga lasagnen. Men jag var proppmätt sedan sushin så jag kunde inte äta så mycket :( typiskt.

Efter det drog jag till Makeup Store för info om fredagen. Har gått med på att vara modell på showen on friday. Dock när jag väl var där inne tänkte jag "vad i helvete har jag gått med på?". Känner för det första inte en jävel, så jag stod där själv som ett fån. Men sen då jag pratade med Caldon om jönköping så tänkte jag "äh, what the hell.. detta är bra att göra inför 2012" sååååå jag kör nog ändå. Men sen då infot var slut så började en söt tjej vid namn Ida prata med mig och då kändes allt mycket bättre haha.

Då man gör sånna här grejer så tycker jag det är sjukt viktigt att ha någon att prata och skratta med. Då jag gjorde hårshowen kände jag ingen alls först. Men det gick sjukt fort att hitta några att prata med :) Man blir mycket mindre nervös. Och jag hade tur att jag hade så söta och snälla tjejer i min grupp. Så allt gick hur bra som helst :)

Är sjukt stolt över mig själv att jag gjorde denna show.
Eftersom jag har scenskräck.
Darrade som ett asplöv men tydligen syntes inte det.
Tur ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi