måndag 28 november 2011

111128 - Får..ej..somna..

Godmorgon!

Vad fresen gör jag vaken nu undrar säkert ni. Jag med. Vet inte hur länge sedan det var då jag klev upp halv 8 på morgonen. Men jag har skjutsat mama på jobbet. Och sedan klockan 10 ska jag besikta bilen. Alltså så får jag inte somna nu för då kommer jag ej kliva upp. Känns jävligt förjävligt för en nattmänniska som fått ungefär 3 timmars sömn haha. Känner mig allmänt sliten också. Håret är affro med massa tovor, lördagens smink är fortfarande kvar och det rinner snor som en fors. Men min onepiece luktar jätte gott så lite fresh känner jag mig ändå hahaha.

Ska även hämta ut två saker på posten senare idag. Mina skor och mitt körkort. Kommer inte ihåg vilken bild jag valde till körkortet. Antingen 1. Då jag log överdrivet 2. why so serious-look 3. halvlog och försökte se söt ut. Jag tror jag valde 3an.

Nu ska jag se förhäxad och försöka att inte somna. Och du som undrade vart man kan ladda ner förhäxad, det gör du HÄR för första säsongen. Dock ingen svensk text. Men jag tror du kan ladda ner det på undertexter.se eller något sånt.

Typ så känner jag nu.

1 kommentar:

  1. hittade själv på http://thepiratebay.org/ och om man skriver charmed med swesub kommer alla säsonger upp med text :P

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi