tisdag 29 november 2011

111129 - ett kilo förkyldning tack

Men hallå där små blåbär!

Kom nyss hem ifrån stan. På "morgonen" så for jag till Sofie där Malin redan var. Vi försökte få upp henne ur sängen och efter ett tag gick det haha. Då drog vi till Arbetsförmedlingen och sedan till Sushi baren för lunch. Fattar egentligen inte varför vi alltid får för oss att sushin kaaan vara bra denna gång, för det är den aldrig. Men soppan man kan ta innan sushin är iallafall god.

Efter maten snackade vi om "100 saker vi måste göra innan vi dör" och vi har massa intressanta saker vi ska göra ;) Måste skriva ner lite saker jag med.

Nu ska jag se säsong 3 av förhäxad och tycka synd om mig själv. HATAR att vara förkyld. Att vara hes i all ära men ett kilo snor i näsan som vägrar komma ut är ingen hit. Helst då min förkyldning alltid varar i månader.

Skabbräv

Kolla så mysig Busan var igår :') 
tjock och go.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi