tisdag 22 november 2011

jag DÖR!

Var inne på paows blogg och hittade denna kommentaren. Den feta stilen är det jag tillagt.

"asså,jag måste ba få skriva detta,man kan inte få nån bra framtid om man har ett dåligt förlutet för så är det bara,om du varit en dålig tjej så kan du inte bli en bra tjej (vad är det för jävla skitsnack? Carolina Gynning är en bra förebild när det gäller detta till exempel) du kan aldrig ta tillbaka alla dom sakerna du gjort som du kanske ångrar jättemycket idag (True. Man kan däremot acceptera och gå vidare) och jag jag tycker det är så jävla dumt att du inte fattade att den killen du verkar tycka om bara ville ha sex med dig och inget annat,det fattar ju vilken slampa, hora och tjej som helst (URSÄKTA? jag hoppas verkligen att du blir behandlad på detta sätt nångång. För då vet du exakt hur det känns. Det är jätte lätt att flyga högt över molnen för att man är så kär, och lika jävla lätt att falla pladask mot marken för att killen kollat en i ögonen och ljugit enda från start.). men det jag ville säga är att i slutändan så vill varje kille ha en tjej som är duktig, som inte festar, som har en bra utbildning och som han VILL spendera resten av sitt liv med (Så en tjej som festar och som inte har en utbildning har svårare att hamna i ett förhållande? fan.. då har jag alltså ingen chans -_-) spelar ingen roll om ni gifter er eller inte och nu menar jag inte heller att du måste vara oskuld även om det är ett plus på kanten (ha-h) för ingen kille vill va med en hora (ordet hora kommer upp igen) och det hade du fattat om du inte va som du är för om du var en bra tjej, som så jag pratat om, så hade du lilla gumman kunnat välja absolut vilken kille du än vill, alla hade bönat och bett bara för att få vara med dig en dag så jag ville bara skriva min åsikt till dig. (hahahahhaha-ha patetiskt) och hoppas du ändå fortsätter att förbättra dig,för det är aldrig för sent .bara om du vill så kan du lyckas!!!!puss :* btw..din blogg är superbra.D"


Hon har spottat galla på Paow och på slutet skriver hon "puss, din blogg är superbra". Jag får inte riktigt ihop det där. En tjej utan hjärna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi