tisdag 13 december 2011

111213 - Trött trött trött

Hej!

Tänkte be om ursäkt för att jag uppdaterar så dåligt.. Jag vet att jag har många trogna läsare som går in här varje dag och hoppas på att jag uppdaterat något. Förut uppdaterade jag hur mycket som helst, men på senaste tiden har det inte blivit så tråkigt nog. Men på den senaste tiden har jag varit så grymt trött och jag har inte haft någon inspiration alls. Vet liksom inte vad jag ska prata om. Till och med JAG saknar mina videoinlägg där jag pratar om mina tankar haha. Brukar kolla på vissa då och då för att det är roligt att kolla hur jag tänkte för typ 1 år sedan. Vissa saker håller jag med om än idag, vissa inte.

Men vi får hoppas att jag får ny "styrka" snart :) För jag älskar att blogga.

Ska nu se på förhäxad som vanligt. Ska nu börja på säsong 5 :) Pusspuss!

Denna bild har Pär Kihlberg fotat.
så jävla stark.
Började gråta då jag såg den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi