onsdag 14 december 2011

111214 - Morgon promenad

Men godmorgon!

Det är ofta jag vaknar runt 7 på morgonen och inte kan somna om. Så då går jag upp, käkar frukost, hamnar i matkoma och somnar om haha. Sedan ringde Sofie och väckte mig halv 10, bad om att få sova en halvtimme till, sedan ringde hon och väckte mig halv 11 igen. Då var jag pigg som en lärka! Så då passade jag på att gå en liten promenix med Bamse. Riktigt skönt faktiskt. Hoppas det blir fler gånger :) DOCK är det så jävla halt ute idag! Har ganska ont i svanskotan just nu.

Ska snart göra mig i ordning för att senare dra in till stan. Vet inte vad jag ska göra efter det. Hoppas pappa ska träna så att man kan följa med honom :) har käkat alldeles för mycket vitt bröd dom senaste dagarna. Usch.



Morgontroll.

1 kommentar:

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi