tisdag 27 december 2011

111227 - Juldagen!

Men tjena!

Haha Söndagen var galen. Började förfesta hos Sofie med Malin. Sedan drog vi vidare till killarna ute i själevad för mer fest. Och sedan stack vi till Harrys! Där var det fullproppat med folk men jag hann iallafall köpa mig några shottar och drinkar. Sen började PinkHink att spela, så jag och Sofie drog dit och sjöng med i några låtar för att senare gå till Merry Can.

Resan till Merry Can är lite svart. Minns iallafall att jag halkade runt som bambi på hal is med mina skyhöga klackar hahah! Kanske därför mina strumpbyxor såg ut som dom gjorde ? ;)

Då vi kom fram så firade vi med shottar ännu en gång och sedan GICK (varför??) vi till polishuset för sen orkade jag inte gå något mer. Det var så jävla kallt, alla taxis var upptagna och ingen jävel svarade. Men efter mycket om och men fick Sofie tag på Linus som hämtade oss! Guud så underbart det var. Käkade maxburgare och sedan drog vi till Sofie där jag däckade så fint.

Har jag missat nåt? Just ja. Jag ramlade ut på E4an hahah. Som tur var så hann bilen veja undan så jag lever fortfarande ;)

har tyvärr inga bilder. Sofie har några bilder jag kan visa senare. En bild är på då jag ligger på backen (har precis ramlat) och den andra bilden är på min hamburgare+mitt hår. "Får det lov att vara en hamburgare med extra hår?" hahahha vi dog.

Jaja, för att sammanfatta allt så var det en lyckad, galen och rolig kväll/natt + en baksmälla som jag förtjänade :)


En ganska gammal bild på mig och sofietheman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi