fredag 30 december 2011

111230 - Mardröm

Jag vaknade nyss ur en mardröm. Och vet ni vad mardrömmen var? Att jag blev full runt 12 tiden på dagen (såhär riktigt full att jag skämde ut mig) och däckade innan tolvslaget HAHA! Jag dör.

I vilket fall så ska jag göra om mina naglar nu. Har tappat tre så jag ska lägga till dom och sen pryda dom med glitter hade jag tänkt. Kommer att ha en vit tight klänning, lockigt hår och high heels. Jag vet dock inte vilka av mina 1000par skor jag ska ha? svarta? vita? beiga? röda? silver?14cm?16cm? mmmmm tjejproblem är det bästa. Tror dock det blir mina svarta lack, dom bekvämaste.

1 kommentar:

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi