måndag 2 januari 2012

120101 - Nytt år & nya möjligheter.

Men hallå sötnosar!

Hade ni en bra nyår? Jag hade det hur bra som helst. Äntligen en nyår som inte fuckat ur. Vi började hos Emma där vi käkade hemmagjord Sushi, sedan bjöd Emma på sina underbara snittar. Sjukt gott vill jag säga. Sen körde vi lite musiklekar för att fördriva tiden lite. Vi drog till en fest i gullänget och firade in tolvslaget där. Nyårspussen fick Mattias.

Runt 1 tiden drog jag och Sofie vidare till köpmanholmen på ännu en fest. När vi kom dit så fanns det ingen musik, så jag och Sofie sprang upp till ett sovrum och öste på med Iphonen hahahh. Har spelat in massor av videos på mig och Sofie då vi dansar i sängen. Fan vad fula vi är! :D Undra om jag vågar lägga upp en video av det? haha

Efter det så drog vi på efterfest hos Viktor. Somnade runt 8 på morgonen efter att jag rökt upp min sista cigarett med gråten i halsen hahaha.

Då vi vaknade drog jag och Sofie och käkade fetaste maten vi kunde komma på - MAX såklart. Eftersom det var våran sista dag med att äta fet mat. Eller sista och sista, men ni fattar. Sedan kom Sipan och hans homies förbi med chips och ostkrokar.

Idag då? Jag känner fortfarande inget sug efter cigaretter tack och lov. Det enda kruxiga jag kan komma på nu är.. VAD SKA JAG ÄTA TILL FRUKOST? Eftersom jag har kommit på den dumma idén att börja äta nyttigt, så vet jag inte vad jag ska äta? Min frukost har ju alltid bestått av mackor + oboy. Jag hatar fil och gröt. Så nu sitter jag och knaprar på Sugar snaps. Dom känns nyttiga.

Vi knäppte massor av bilder. Ska bara se till att få alla av Emma och Sofie :)

Jag bjuder på denna gamla festbild tills vidare..
18 år (?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi