tisdag 3 januari 2012

120103 - Charmed

Jag har snorat ner min kudde. Bokstavligen talat. Och gråtit så mycket sen jag vet inte hur länge. Mitt liv är över. Okej där överdrev jag lite men.. FAN VAD JAG ÄLSKAR SERIEN CHARMED (förhäxad) och nu har jag sett klart på alla 8 säsongerna. Jag såg på serien då jag var yngre, runt 12 tills jag var 15 ungefär. DOCK så trodde jag att serien slutade på 7säsongen, men jag hade grymt fel. Så denna 8säsong hade jag aldrig sett, så jag visste inte vad som skulle hända osv. Men åååh så fint, ledsamt, hemskt och allt det där säsongen innehöll!

Jag gråter fan fortarande.. vilken mes jag är. Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi