onsdag 4 januari 2012

120104 - Jag ser det snöar!

Godmorgon!

Vaknade runt 10tiden och vad ser jag? Det snöar! Äntligen säger jag bara. Nu känns det extra roligt att jag kanske drar mig till backen i helgen. Måste damma av min bräda känner jag. Har inte åkt på 2-3 år så jag saknar det gaaanska mycket.

Tänkte till stan för att ta en lunch med Sofie fast det lockar inte så mycket nu. Men vi skulle avvakta och se om snön håller i sig eller inte :) Men ikväll blir det iallafall bio! Mysmys.

Jag just nu med en jordgubbsmilkshake och onepiecen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi