onsdag 11 januari 2012

120111 - Solsol mera sol!!!

Men hallå mina solstrålar!

Jobbet gick snabbt idag igen. Skulle egentligen slutat 13 men blev klar kvart i 12 hehe, riktigt skönt. Efter jobbet drog jag vidare till Sofie som låg och sov. Väckte henne med ett fint "godmorgoooon"  á la papa hahah.

Det är riktigt fint väder ute idag. Solen lyser och det är inte så jätte kallt, så vi ska dra vidare till stan för lite shopping och lunch :)

Puss!

Tummen upp för fint väder!
(ser ni såret på handen?? på något vis lyckas
jag alltid fimpa mig själv i fyllan.)

Glad tjej!

2 kommentarer:

  1. Gud vad du är fin!
    Kollar din blogg nästan varje dag ! :D

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi