torsdag 12 januari 2012

120112 - Mörkchoklad är så himla gott! fast..

Godeftermiddag! 

Kom hem ifrån jobbet för en liten stund sedan. Denna dag gick rätt segt men Emma hjälpte mig på slutet, verkligen tur! Hade fan inte orkat med ett till rum. Jag är ledig imorgon och i helgen! förstår ni hur underbart skönt det är? Från att bara slappa hemma i tre månader till att ha jobbat nu i en vecka i streck ungefär, tar på kroppen. Men om dom skulle fråga om jag kan jobba i helgen så tackar jag förstås ja.

Jag måste även skaffa fler extra jobb (om jag nu inte har jävligt tur och skulle få ett heltidsjobb) för jag vill verkligen spara en massa pengar så att jag kan resa i sommar + spara pengar till en (eller två) operationer.

Jag är så grymt trött just nu så jag ska ta och städa mitt rum (som att jag inte städat nog idag? hahaha) innan jag deckar, sen ta mig en skön dusch för att senare se nån rulle och förhoppningsvis somna.

PS! Just nu äter jag choklad. CHOKLAD? DU SKULLE JU VARA NYTTIG DETTA ÅR? men luuugn flickor och pojkar! Det är typ 70% mörk choklad, chilla :sss

Mörkchoklad är sååååå gott!!! 

Driver!
Vem fan äter mörkchoklad frivilligt? :s så jävla äckligt.

(jag förtjänar faktiskt choklad, som jag har kämpat idag.
Dock är det syrrans choklad men.. sssh!!!!)

2 kommentarer:

  1. MEN VAAAAA!?!? äru cp eller. Far å köp en ny förfan..

    SvaraRadera
  2. haha trodde först du menade att mörkchoklad var gott, sen läste jag mer ... :)

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi