fredag 13 januari 2012

120113 - trött som vanligt

Godmorgon!

Är så jävla trött så det finns inte. Tacka vet jag appen "sleep cycle". Om ni inte har den så borde ni verkligen ladda ner den. Den väcker en då det är som lättast att väckas. Idag var inte en sån dag för att jag glömde ställa den och jag fick en ropandes mamma som väckte mig istället. Inte det mest skönaste sättet att väckas på :) därför jag är så jävla trött. Längtar som fan tills jag flyttar in i en egen lägenhet igen. Men det lär inte hända först till hösten.

Idag så kanske jag ska till stan för att shoppa lite. Har massa presentkort som jag vill köpa upp hehe. Sen måste jag till bolaget också för imorgon blir det paaaartyparty.

Ps! Mamma ville att jag skulle skriva ut sanningen här så attee..okej..
Jag städade inte mitt rum igår..


Pues darrling.. pues!

lesströtttjejmedgårdagenssmink.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi