söndag 29 januari 2012

120129 - Fiestaa

Men hallå där mina körsbär!

Vad händer? Kom precis hem ifrån Sofie. Har sett några filmer där och fetat oss med max&burgerking mat. Förjävla gött. Den ultimata bakismaten :)

Festade igår. Käkade tacos och förferrade hemma hos mig sen stack vi till Harrys och dansade loss. Sen blev det förstås max, ville egentligen inte gå in dit för jag kunde knappt gå kändes det som. Mitt huvud var klart, men min kropp var inte alls med. Kändes som att jag snurrat 50varv och sen försöka gå rakt. Fyfan vad iriterande. Men Sipan var snäll så jag vill luta mig på han där inne haha. Har ni fått en sån fylla nångång? usch.

Sov ungefär 3 timmar sen ringde väckarklockan. Upp och jobba. Det kändes inte så roligt kan jag ju säga.

Är nästan lika stark :)))

1 kommentar:

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi