lördag 4 februari 2012

120204 - I heard you like the wild ones

Godmorgon!

Sofie ringde och väckte mig nyss. Fortfarande fett trött för jag kom hem runt 5 imorse. Var hos älsklings Stinis och åt jätte god mat + drack lite öl med tjejerna. Sen blev det utgång och det var helt okej. Dansade ett bra tag men senare tappade jag bort tjejerna, hittade Tusse, slog oss ner vid ett bord med lite öl och pratade. Trevligt trevligt.

Sen då det stängde kom en kille ifrån Sthlm och hällde öl på mig. Mogen kille. Hade jag gjort nåt? nä. Eller jag sa att AIK suger :) liksom.. tagga ner lite?

Sen hämtade Sipan oss. Så vi körde runt lite och skjutsade hem lite folk och sedan for jag hem.

Helt okej kväll ändå :) Dock har min förkyldning blivit värre. Kan knappt prata nu. Men så går det om man står ute i -100 för att röka.

3 kommentarer:

  1. för i helvete! angelica! jag vill bara ditt bästa! så sluta röka då! du förlorar läsare!!så sluta, okej??
    förlåt att jag skällde på dig:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. alltså snälla, är trött på fördomar om rökare. Varför skulle någon sluta läsa hennes blogg för att hon röker? Det är väl upp till henne, visst man kan väl tycka att någon inte ska röka för personens eget bästa. Men att hon skulle få färre läsare för att hon röker, förändras man helt plötsligt som person om man röker? Nej, skulle inte tro det!

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi