tisdag 7 februari 2012

120207 - Angelica gillar..

Hej mina sköna bönor! Hur mår ni?

Själv mår jag sådär va. Eller mycket bättre jämfört med hur jag mådde för några dagar sedan. Hostar fortfarande men har inte ett kilo snor in da nose. Tänkte träna idag också men det blev inget med det. Emma hade redan tränat och Sipan hade vilodag. Och jag vill inte träna själv. Så jag ska köra lite rumpövningar nu innan jag hoppar in i duschen.

Har städat mitt tidigare förjävliga, men nu så fina rum. Älskar att ha det fräscht runt om mig, men är väldigt lat. Så det händer sällan att jag storstädar. Har också renbäddat sängen (ofcourse) så efter duschen blir det att hoppa ner i sängen och hamna i mys-mode. Finns det något bättre? Jag tror inte det.

Det här med träningen ja. Det går liiite tungt just nu men det är för att jag är förkyld. Jag VÄGRAR att bli mer sjuk så jag har tagit det väldigt lugnt de senaste dagarna. Har bara kört kondition och ytterst lite styrka. Men jag kör på ändå :) Och gud så bra jag mår av träning! Angelica gillar..mmm...

Och några frågar varför jag tränar, eftersom jag redan har drömkroppen (PFFF). Jo det är såhär att jag skulle vilja gå i shorts och bikiniöverdel utan att fettet dallrar då jag går. Jag vill kunna känna mig bekväm i mig själv så att jag slipper suga in magen på stranden tills jag får syrebrist och halvsvimmar. Och allt det där. Jag vill inte bli anorexia smal, utan vältränat smal. Victoria secret kropparna. aa.. det skulle sitta fint faktiskt. Men jag kommer se mer ut som en "muskelknutte" än fint smal, eftersom jag är mer åt det hållet. Atletisk. Skoja. Inte. Men jag har breda axlar och allt det där som jag inte vill ha. Men det ordnar sig. HUVUDSAKEN INGET DALLRAR DÅ JAG GÅR!


En bild ifrån fredagen.
Tack så mycket Stinisfinis för den goda maten och allt.
Och tack ni fina tjejer för en grym kväll.
Har saknat detta.
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi