tisdag 28 februari 2012

120228 - Rävfan

Hallådär!

Så skönt att ha tränat. Mindre skönt att ha Sipans svett över hela mig. BTW vet ni?? Då jag kom hem så hörde jag ett hjärtskärande ljud utomhus. Stanna upp och försökte lista ut vad det var men kom inte på det. För jag vet hur rävar och rådjur låter iallafall. Lät precis som ett hest och ljust skrik. Som att något djur blivit påkörd och låg och plågades. Började gå mot ljudet men vågade inte gå så långt för det är fett mörkt ute  x)

Gick iallafall in på youtube (ofcourse) och letade fram olika djurläten. Och vet ni vad.. det var en räv trots allt. Parningsläte med andra ord hahah.. jävla räv.. höll på dö där ett tag.

Jaja ska duscha nu som fan. Sen äta. Sen sova. Godnatt sötnosar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi