tisdag 28 februari 2012

120228 - Underbara fredag

Men schallå! Läget bra?

Fredag.. åh fredagen.. Har inte haft så roligt sedan nyår. Vi började med att käka förrätt, plankstek och efterrätt hemma hos mig. Sedan spelade vi "med andra ord" (det spelet älskar jag). Lagen var Pappa-Sipan, Jag-Mamma och Syrran-Sofie. Syrran och Sofie vann med ETT poäng, blev lite putt hehe. Är sjukt dålig förlorare.

I vilket fall så tog jag och Sofie en taxi in till stan vid 11 tiden. Där förfestade vi med Kicken, Joel och säkert några till men kommer inte ihåg namnen. Sedan drog vi till harrys där det var sjukt mycket folk. Träffade min syster där inne (första gången jag festar med henne i en krog) och fysjutton vad roligt det var! Shottarna flödade och vi dansade till en massa rnb låtar. Dj:n var helt okej den kvällen. Eller så  var det bara för att jag var i ett riktigt festmode hahah. Skrev min andra autograf på en killes mage också, haha! Är fett känd ni vet (driver).

Sedan drog vi på efterfest som var superkul det med. Vaknade upp i samma lägenhet och hade inget minne av att jag däckade där haha. Men som sagt så var hur roligt som helst. Var fortfarande full då jag vakna. Syrran hämtade mig och skjutsade mig till Sofie där vi skrattade åt gårdagen.

En superkanonkul kväll som jag sagt tusen gånger i detta inlägg. Nu vet ni det iallafall ;)

Jag och mina vackra syster

Jag och sofieälsklingen


Sipan skulle såklart ta av sig tröjan, och sedan däcka.

Joel lekte med min iphone märkte jag. Typ 20bilder haha.

dagenefterdoppisnön

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi