torsdag 1 mars 2012

120301 - why start a fire.

Alltså ååh. Nu har jag hamnat i en sånhär deppsvacka. Vad ska dom vara bra för? Ingen aning om man säger som så. Fattar dock inte varför jag alltid ska sätta mig själv i dessa situationer. Jag vet att ni hatar då jag säger A men inte B, men vafan. Lite privatliv kan man väl få ha.

Jag och Sofie har sagt ett bra tag nu att vi "lekt av oss" och vill skaffa oss ett stadigt förhållande. Men när man väl har chansen så känns det fan inte som det. Har hänt flera gånger. Det är inte så att jag känner ba "fan.. om jag är i ett förhållande så kan jag inte flörta + mer." utan rädslan kommer upp. Att vara någon annans. Jag är inte så bra på förhållande som ni vet. Jag är fan snart 22 år. Jag måste skärpa mig. Då jag var typ 16 så trodde jag att jag skulle ha stadigt förhållande, bra jobb och barn just nu. Men jag står fan i samma fotspår. Kommer ingen vart liksom.

När ska man få mod till att kliva ett steg framåt?


Ska bli skönt att fara bort ett tag med Sofie. Få andra saker att tänka på. Vet dock inte vart det blir än. Hade tänkt utomlands men är lite mer sugen på att dra på en kryssning och sedan fortsätta i Sthlm. Skämma bort sig själv lite nu då jag har chansen. Men man vet aldrig vart vi hamnar, we'll see.

Nu då jag fått heltidsjobb (om jag nu klarar provgrejset men det gör jag) så har jag iallafall ETT mål. Och det är att skaffa dom där boobsen som jag tjatat om i tusen år.


morgontroll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi