lördag 10 mars 2012

120310 - långviksmon

Hej mina rymdblommor!

Igår så var jag och syrran hos våran morbror och hjälpte han med gardinerna. Efter det satt vi ner och drack lite vin och kollade på bigbrother + så ska det låta. Vi pratade om gamla minnen och kollade igenom fotoalbum. Riktigt trevligt och mysigt var det :) Sen hämtade Robin oss.

Och just nu sitter jag och väntar på att Robin ska komma och hämta upp mig. Vi ska till Långviksmon för att... nånting med skotrar?? fattar ingenting. Kommer komma dit med kort klänning och högklackat bara för att.. skoja.

Och ikväll då? Ska förhoppningsvis se melodifestivalen och Sofie. Men hon verkar lite putt så jag vet inte alls hur det blir. Men  hoppas det iallafall :) hade tänkt göra en jätte god "förrätt" och allt. We'll see.

Pusspuss!

Jag och min andra halva

1 kommentar:

  1. hejsan älskar din blogg ..
    Men är du grvid för det står att det är 61 dagar till BF ?

    svara gärna i ett separerat inlägg och förklara // tack och kram

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi