lördag 17 mars 2012

120317 - weird.

Jag köpte mina rosa/turkosa skor på Stadium, för ni som undrade :)

Ligger just nu i sängen och lyssnar på Demi Lovato (sjukt duktig tjej). Eftersom jag inte har nånting att göra så börjar jag tänka som vanligt. För alltid då jag är ensam så kommer jag närmare mina känslor, och jag antar att jag inte är ensam om det. Just nu känner jag en blandning av oro och lycka ungefär.

Jag har alltid varit tjejen som inte kunnat visa sina känslor för personen man tycker om. Jag har nästintill stött ut dom. Alltid varit rädd för att släppa in folk. Konstigt nog är jag helt tvärtom nu. Och det är lite läskigt. Läskigt att känna sig beroende av en annan person..

but its good.. its good.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi