måndag 19 mars 2012

120319 - redig fylla, mario cart och bebis

Denna helg har varit riktigt awesome. I fredags så kom Robin hem till mig och kollade på hockey. Pappa hade lovat att bjuda honom på en öl om han kom förbi, och jag antar att han verkligen trodde att det skulle bli en-två öl också.. hahahah.. förstod att det skulle sluta med en redig fylla ;) pappa är bra på det. Men riktigt roligt och trevligt var det iallafall :) Wille bjöd på sång också. Han var väldigt duktig.

Lördagen spenderades med Sofie och Robin. Vi spelade mario cart (som jag verkligen suger på) och sen for vi hem till Robin för att sova.. grymt jävla trött.

Sen idag fick jag träffa jätte söta Alma! Åh så underbar hon var. Och jag tror att pojkarna blev sugna på att också skaffa sig en liten knatte ;) Iallafall Martin haha. Som ni vet så älskar jag barn. Och jag längtar tills den dagen jag blir mamma :) Men det får vänta ett tag till.

Men nu ska jag sova :) hatar dock att sova ensam. Puss!

Sommar på det här så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi