fredag 23 mars 2012

120323 - garaget

Hej mina blåbär!

Det blev en sväng ut till garaget istället för bigbrother. Hjälpte Tobias med att måla inne i bilen. Tog ju sisodär 3 timmar ungefär. Men tiden gick relativt snabbt :) och det var bara  roligt.

Just nu ligger jag och snusar i Shayshays päls. Hon är så mysig och fin, min lilla skatt. Och imorgon blir det en tur till stan och sen vankas det fest! Är så himla peppad. Ska dansa tills mina ben inte orkar hålla mig uppe.

Jag vill ha svensk sommar och Hannas smultron 7.0

2 kommentarer:

  1. Vill inte klaga eller vara elak, men din blogg har börjat bli rätt tråkig :(
    Innan var din blogg den bästa jag visste, dina videobloggar och sådär.

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi