fredag 30 mars 2012

120330 - frustrerad

Hejsan!

Idag var jag som sagt på sjukhuset. Det blev inte som jag hoppades på (operation) men det är väl lika bra. Läste en massa som hade gjort det och jag kan säga att det inte lät så skönt :) Ska göra en mindre operation om två veckor. Dom ska använda kniv och eld hehe. Längtar inte. Men jag hoppas att det blir mycket bättre med andningen iallafall.

Efter det så drog jag till jobbet och nu ligger jag hemma och funderar på vad jag ska göra ikväll. Ska höra om nån vill se skräckisar, bowla, köra laserdom, fara till sthlm (??), ha vattenkrig, ligga, ha kuddkrig i underkläder eller bara åka bil. We'll see.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi