torsdag 29 mars 2012

Hej sköningar!

Hur har ni det? Long time no see liksom. Jag mår prima ballerina. Är dock lite nervös inför imorgon. Ska nämligen till sjukhuset! Shiiieeettt. Har väntat i evigheter på detta! Och jag ska överdriva så in åt helvete så att dom gör nånting åt min jävliga näsa! Hoppashoppashoppas.

Annars då? Har ju börjat jobba på comhem :) eller är just nu på utbildningen men jag längtar som fan tills jag får svara och prata med min första kund ;) kommer äga. Och detta jobb måste nog vara ett av dom bästa jobben jag kommer att ha i mitt liv. Dels för att det är verkligen min grej, OCH för att alla som jobbar där är så sköna. Kommer trivas som fan :)

Nu ska jag äta tårta. Puss!

1 kommentar:

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi