söndag 8 april 2012

120408 - Påskhelgen har varit 'ok'.

Efter tordsdagens festligheter så har jag varit typ halvt död tills nu. Kan ni påminna mig att ALDRIG dricka rödvin? tack så mycket. Jag har 18 blåmärken på kroppen, en klänning som är helt sönderriven och på fredagen hade jag en baksmälla som ingen förtjänar. Usch.

Jaja nog om det. Igår så var jag och bowlade med Jon och Martin. Jag förlorade tror jag. Sen drog vi en impulsbio. American Pie. Den ägde. Dog lite av skratt några gånger.

Nu ska jag träna med bästa martini och sen blir det att feta i sig massa tacos ;)

ready set go

1 kommentar:

  1. Du är otroligt söt och du är speciell din blogg är awesome man blir så glad av att bara kolla på dig

    Du är bäst:)

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi