måndag 2 april 2012

-

jag vill bara säga att du verkar sååå himla lycklig och självsäker
och jag tycker att jag inte är så snygg mina tänder är ganska fula och jag har dragit ut två också.... du är smal, sexig. vacker och underbar!:)
vad ska jag göra för att få lika mycket självförtroende som dig när jag visar mina tänder?
gillar dig väldigt mycket!


Men åh gumman :) nu ska jag säga dig en sak. Jag har inte alltid varit självsäker eller haft bra självförtroende. Jag kan väl inte säga att jag har världens bästa självsäker/förtroende, men det är betydligt mycket bättre än förut. Då jag var yngre så hade jag jätte sneda tänder, därför log jag typ aldrig. Jag hatade dom. Och dom som påpekade dom gjorde det ännu värre. Jag var jätte kort (kallades dvärgen) och ja allt det där. Jag skaffade tandställning = jätte fina tänder. Och då jag började gymnasiet så blev det allt annorlunda. Jag började få jätte mycket komplimanger. Vilket kändes jätte konstigt eftersom jag inte var van vid det. Men det fick mig att bli en annan människa också. Jag började ljuga om saker jag varit med om till exempel, bara för att jag var rädd. Rädd för att gå tillbaka till högstadiet. Men jag jobbade mig tillbaka. Tillbaka till mig själv :) 

Allt handlar inte om utseende. Utan det är personligheten som betyder. Det är starkast. Det finns inget vackrare än en tjej med positiv inställning, bra självförtroende och som tar livet med en klackspark. Som tror på sig själv. Ingen tänker på ens tänder eller hur man ser ut om man har allt det där. Jag lovar dig :) 

Du kommer vara med om så mycket om du fortfarande går i skolan dvs. Är bara dig själv :) Tänk bara "jag är vacker som jag är.. om det inte duger, Fuck'em!"








fuck'em

2 kommentarer:

  1. tack såååå mycket för att du tog upp det på bloggen betyder så jävla mtycket för mig!!
    höll på att börja gråta när jag känner att DU stöttar mig så jävla mycket!!!!
    blev så JÄVLA glad!!
    önskar vi kunde träffas någon gång!
    skjyst att du är på min sida och skriver så till mig och du vet fuck em det betyder så JÄVLA mycket för mig jag är i tonåren och så!
    alltså du är bäst har typ aldrig känt mig mer levande än nu!det känns asbra att veta att DU är på min sida!! tack såå himla mycket!
    bölar nästan! känner mig som en unge! he he
    som sagt T A C K!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ÄLSKAR DIG!!!!!

    SvaraRadera
  2. och förresten har jag oxå en blogg för jag blev inspirerad av dej!
    kom gärna och titta!♥
    maddas.bloggplatsen.se

    tack!

    SvaraRadera

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi