fredag 13 april 2012

....

Har gjort operationen idag. Dom stoppade först in typ 1 meter lång tuss i båda näsborrarna som var bedövningsmedel på. Sen ännu en gång fast bakom musslorna (var inte skönt kan jag lova) och sedan brände dom bort mina musslor. Luktade kuken.

Iallafall så mådde jag prima (lite drogad dock) efteråt så jag for till jobbet. Men var bara där i 45minuter för sedan släppte bbedövningen och då börja det göra rätt ont. Så jag for hem och sov typ 5 timmar.

Vaknade upp och är så sjukt jävla rastlös. Jag får seriöst en blandning mellan  cp damp och PMS (bokstavligen talat) då jag är hemma forever alone. Vill ju dricka öl med mina homies!!!!

Ska iallafall dra till affären nu och köpa en jävla massa götta + kingwings. Om inte det hjälper så trotsar jag allt och sticker ut ändå.. vem fan bryr sig. Mitt liv, my decisions liksom.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi