söndag 15 april 2012

Enough is Enough!

Men hallådär!

Sitter utanför något randomhus i bilen. Väntar på att Martin ska bli klar med sitt "ärende" hahah. För en gångs skull så hoppades jag på att en kille är en oneminute-man för jag är as hungrig.

Eftersom jag ej har något för mig just nu så passade jag på att blogga ;) det är ju nästan pinsamt hur dålig jag har blivit på det. Synd att jag tappat suget. Men försöker ändå göra något inlägg då och då. Just For u guys ;)

Idag så ska jag fara och kolla på en lägenhet som ligger mitt inne i stan! Hoppas verkligen att jag gillar den och att jag får den. Skulle vara perfekt!

Sen imorgon har vi comhem provet. Är fett nervös. Jag känner på mig att jag ej kommer klara det på första försöket men ska plugga som fan ändå. Ska även till Diego så att han kan förhöra mig ;)

Nej nu har jag suttit här i tjugo minuter. Funderar på att gå in i huset, dra av dom täcket och dra ut Martin därifrån. Enough is enough liksom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag accepterar INTE spammkommentarer, kommentarer fulla med länkar eller något som anses stötande mot mig eller mina nära. Men däremot är ni väldigt välkomna med att skriva positiva saker :) MAKE LOVE NOT WAR! hihi